♥

Just Me♥

My photo
I am who I am I just want to be myself not to pretend♥

WELCOME=)

WELCOME=)

babes♥

babes♥
mmcc

22 June 2009

生病=X

倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我
倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我倒霉的我
倒霉的我倒霉的我
倒霉的我




真的生病了=\

8 comments:

rOund said...

>.<
take care ar.
many people sick recently
must drink more water.

kel said...

take care.
rest more
hope that you'll recover soon =)

Fate of secret said...

哇~生病了..怎么没好好照顾身体哦..
要打屁屁咯...呵呵...多多休息...
记得去看医生...这样会好的快一点哦...

imchenchen said...

自己照顾好自己,
喝多点水,别太操劳了。。

愿你早日康复

imchenchen said...
This comment has been removed by the author.
goigoi said...

吃多点
睡多点
喝多点
别心理作用..
伤风咳嗽就当自己有H1N1..+.+

ba0xiii said...

hehe

thanks ya ^^
all my frens=)

take Care` too ya
muakz <3



cryGHost鬼)=)

Estherina said...

hey u got many frenz huh...

so sian mu....T-T

ukiss♥

ukiss♥

ukiss-Neverland

ukiss 0330